وب ناز

طبقه بندی موضوعی

بیوگرافی و عکس های بی بی رکسا مدل معروف آمریکایی

وبمستر ِِ | چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۰۲ ق.ظ

بی بی رکسا | بیوگرافی بی بی رکسا Bebe Rexha + عکس های ... بیوگرافی و عکس های بی بی رکسا + ماجرای نامزدی با علیرضا حقیقیزندگی نامه و عکس های اینستاگرام بی بی رکسا و نامزدش مارتین گاریکس، قد، ثروت، آهنگ ها و فیلم های بی بی رکسا ویکی پدیا، رابطه بی بی رکسا و علیرضا حقیقی.

بیوگرافی بی بی رکسا

مادر بی بی رکسا  اصالتاً آلبانیایی بود و پدر وی متولد نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بی بی در تاریخ ۱۹۸۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند.

نام بلتا در واقع در کشور مقدونیه به معنای زنبور عسل است و به همین دلیل نام مستعار او یعنی بیبی(bebe) از همان کلمه (bee) می‌آید. او از سن ۸ سالگی به موسیقی علاقه‌مند شد و در دوران دبیرستان در فیلم‌های موزیکال شرکت میکرد

بی بی رکسا موزیک‌های خودش را در سبک پاپ و الکتروپاپ به اجرا درمی‌آورد که از موزیک‌های معروف او می‌توان به: (من رو به خونه ببر(Take Me Home))، (هی مامان(Hey Mama))، (به خودم، خودم و من(Me, Myself& I)) اشاره کرد.

او حرفه خوانندی اش را در در گروه آمریکایی کارت‌های سیاه(Black Cards)شروع کرد.

او یکی از موسیقی دان و نویسنده و خوانده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن موزیک‌هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زیادی را در استودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن آنها می‌کند و او اغلب اجراهایش را به سبک (Lead vocalist) به اجرا درمی‌آورد که این شیوره را اولین بار در گروه (Black Cards) به اجرا درآورد.

سایت عکس پیکی , پیکی , http://picki.ir

عکس های Bebe Rexha

بیوگرافی و عکس های بی بی رکسا Bebe Rexha

گالری عکس اینستاگرام بی بی رکسا خواننده آمریکایی

عکس های بی بی رکسا

گالری عکس اینستاگرام بی بی رکسا خواننده آمریکایی

بی بی رکسا Bebe Rexha

گالری عکس اینستاگرام بی بی رکسا خواننده آمریکایی

بی بی رکسا ویکی پدیا

گالری عکس اینستاگرام بی بی رکسا خواننده آمریکایی

بی بی رکسا اینستاگرام

گالری عکس اینستاگرام بی بی رکسا خواننده آمریکایی

بیوگرافی بی بی رکسا

  • وبمستر ِِ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی