وب ناز

طبقه بندی موضوعی

ریست کردن گوگل کروم

وبمستر ِِ | دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۵۱ ب.ظ

آموزش ریست کردن مرورگر گوگل کروم Google Chrome

آموزش ریست کردن مرورگر گوگل کروم Google Chrome

 

نحوه ری استارت کردن مرورگر کروم

بازگشت به تنظیمات اولیه در مرورگر کروم می تواند در شرایط مختلفی مفید واقع شود برای مثال مرورگر شما به مرور زمان سنگین می شود و ممکن است سرعت آن کاهش پیدا کند در چنین شرایطی کروم دیگر کارایی اولیه خود را نخواهد داشت. همچنین در مواردی نیز ممکن است خطایی در مرورگر به وجود آمده باشد که در زمان جست و جو در اینترنت شما را دچار مشکل کند. در چنین شرایطی ریست مرورگر کروم می تواند به سادگی این مشکلات را برطرف نماید.
این قابلیت برای افراد تازه کار نیز کاربرد زیادی دارد چرا که اگر یک کاربر به طور اتفاقی تنظیمات مرورگر خود تغییر دهد می تواند به از این طریق به حالت اولیه بازگردد. لازم به ذکر است که در برخی موارد برنامه ها و یا افزونه ها نیز می توانند تنظیمات مرورگرتان را به هم بریزند. در اینگونه موارد نیز بازگشت به تنظیمات اولیه در مرورگر کروم مشکل را رفع می کند.

چگونه تنظیمات کروم را ریست کنیم

برای ریست گوگل گروم ابتدا وارد مرورگر خود شوید. سپس با انتخاب سه نقطه ی موجود در بالای صفحه، مانند تصویر زیر منو را باز کرده و بر روی Settings کلیک کنید.

آموزش ریست کردن مرورگر گوگل کروم Google Chrome

اکنون به پایین صفحه رفته و Show advanced settings را بزنید تا سایر تنظیمات برای شما نمایش داده شود سپس از بخش Reset and clean up گزینه ی Restore settings to their original defaults را انتخاب کنید. با این کار وضعیت مرورگر شما به حالت اولیه باز می گردد و همراه با آن تمامی سایت های جست و جو و یا ذخیره شده در گوگل کروم حذف می شوند.

آموزش ریست کردن مرورگر گوگل کروم Google Chrome

منبع : هیواتک

  • وبمستر ِِ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی