وب ناز

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

وبمستر ِِ | پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ق.ظ

Rage 2 به صورت اول شخص شوتر است و یکی از ویژگی های آن جهان باز ( open world ) بودن آن است که شما می توانید ساعت ها در آن به گشت و گذار بپردازید و سرگرم شوید . شما همچنین می توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید .

آموزش مراحل بازی Rage 2

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

انسان‌ها در گروه‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و برای زنده ماندن می‌جنگند. دراین‌میان هم بعضی از سودجویان سعی می‌کنند با راه‌اندازی تیم و تشکیلات مخصوص‌شان، بر این جهان آخرالزمانی حکومت کنند. Rage 2 روایت‌گر داستان مبارزه واکر، قهرمان بازی، با گروهی به نام Authority است. اعضای Authority قصد دارند به واسطه پیدا کردن تکنولوژی‌های نانو موجود در جهان آخرالزمانی بازی، خود را به‌عنوان قدرت نظامی برتر معرفی کنند. واکر در جریان مأموریت خود وظیفه دارد یک آرتیفکت را پیدا کند تا ازطریق آن بتواند جلوی گروه Authority را بگیرد و آن‌ها را از بین ببرد. در حالت کلی داستان بازی ریج ۲ ایده‌ی جالبی است.

خلق عناصر دیوانه‌وار و المان‌های کاربردی، فرمول مخصوص اولانچ برای برپایی مبارزات هیجان‌انگیز و انفجارهای مهیب است تا کاربر خود را غرق در جهان بازی حس کند. تمامی نمایش‌ها و گفته‌های سازندگان نشان می‌دهد که Rage 2 یک بازی تیراندازی اول شخص جهان باز با نبردهای دیوانه‌کننده و نفس‌گیر است. هرج‌و‌مرج، اصلی‌ترین عنصر ریج ۲ به حساب می‌آید و بازیکنان اصلا نباید انتظار نظم و مقررات را داشته باشند. واکر در طول نبردهای خود مهارت‌های مختلفی دارد که آن‌‌ها را به‌لطف تکنولوژی Nanotrite به‌دست آورده است.

برای مثال بازیکنان می‌توانند از Dash کردن استفاده کنند یا مهارت Shatter که واکر با کف دست خود دشمنان را به اطراف پرتاب می‌کند. همچنین یکی دیگر از مهارت‌های کاراکتر داستان، شبیه به آهسته کردن زمان است و می‌توانید دشمنان بیشتری را از بین ببرید. با کشتن دشمنان نوار مهارت ویژه شما پر می‌شود که Overdrive نام دارد. با استفاده از Overdrive، تمامی سلاح‌های بازیکن خارج از محدودیتی که دارند عمل می‌کنند و شاهد افزایش قدرت آسیب‌رسانی‌شان هستیم.

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

راهنمای بازی Rage 2

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

راهنمای Rage 2

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

  • وبمستر ِِ