وب ناز

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس جدید سری 1

وبمستر ِِ | جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

به دل میگیرم

دوست دارم فریاد بزنم

اما این بغض …

این بغض لعنتی نمی گذارد …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



پایان تلخی داشت عشق ما

مانند اینکه در یک باران پاییزی رعد و برق بزند

و حال دو عاشق را خراب کند



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



گاهی اوقات ، خیالت آنقدر شیرین می شود

که دوست دارم تمام حس مهربانی و دوست داشتنم را

با نوازش دستانت نشان دهم



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



دو چیز بی نهایت است

کهکشان ها و نادانی بشر ، که در مورد نخست شک دارم

آیزنشتاین



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



گاهی دلم می خواهد آنقدر فریاد بزنم

که حنجره ام زخم شود ، درد بگیرد



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



و من چه عاجزانه افق های طلایی نگاهت را درمیابم

شاید محبتی باشد ، شایدامیدی …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



تنهایی یعنی :

باران باشد ، یادش باشد ، خاطراتش باشد ، اما خودش …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



من که راستش را گفتم !

چرا دوباره میروی؟

خودت دزدیدی ، آرامشم را …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



گاهی اوقات

تنها راه حل مشکلات ، صداکردن خداست …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



چه روزگار نامردی ، چه دنیای عجیبی

چه تقدیر غریبی ، چه احساسیست من دارم؟

این عشق ، عشق …

حرف های زیادی درون آن نهفته است …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



آرزو می کردم کاش اسیر تو باشم ، کاش پرنده قفس تو باشم

اما اسیر شدم ، دلم شکست ، غم بر دلم نشست

بال و پرم شکست

رهایم کن …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



عشق شیرین ترین تلخی دنیاست

یادی شیرین و نبودی تلخ



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



زندگی من یک زندگی آزاد است

اما برخی اوقات احساس تنهایی در آن رشد می کند

ریچارد باخ



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



نباید می رفتی!

ساده می گویم

تنها راه حل برگشتن تو بود …



اس ام اس جدید سری 1

Sms Jadid



نشاندی بر دلم مهرت و رفتی

کلید این عشق ندادی و رفتی

نکردی نگه برحال زارم و رفتی

زود شدم عاشق ، اما تو رفتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی