وب ناز

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس روز مادر و زن 94

وبمستر ِِ | سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ

اس ام اس تبریک روز زن,اس ام اس تبریک روز مادر,اس ام اس روز زن 94,اس ام اس روز زن جدید,اس ام اس روز مادر 94,اس ام اس روز مادر جدید 94,اس ام اس روز مادر94,اس ام اس روزمادر94,اس روزمادر94,پیامک تبریک روز زن 1394,پیامک تبریک روز مادر 94

اس ام اس روز مادر

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید!
تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم ، دردم نیامد . . .
به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد!



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar


اون عزیزی ک تو دنیا یار من بود یاورم بود . نازنینم نازنینم اون فرشته مادرم بود. روزت مبارک ای مظهر عشق



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادر نوشته می شود فرشته خوانده میشود……
زندگی من بر سه اصل استوار است:
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم….



اس ام اس تبریک روز مادر

Sms Rooze Madar



گفت : با مــادر یه جمله بساز !گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم .
مادرم روزت مبارک



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم دوستت دارم زیرا تنها کسی هستی که غم را برایم بی معنا میکنی
روزت مبارک



اس ام اس روز زن

Sms Rooze Zan



به سلامتی مادری که
رو دست پسرش پر از خطهای چاقوست ولی موقع باز کردن کنسرو
میگه:بده من باز کنم یه وقت دستتو نبری



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



بدهکاره مهربونیه قلب ی زنم …
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
.
.
.
.
.
که از بچگی صدام کرد پسرم …



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



به جرم اینکه بهشت زیر پایشان است دنیا را برایشان جهنم کردند…
.
.
.
به سلامتی همه مادرها



اس ام اس تبریک روز زن

Sms Rooze Zan



مادر مانند نخ تسبیح است…
زیر دانه های تسبیح معلوم نمیشود ولی اگر نباشد تمام دانه ها پخش خواهند شد…



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



واحد اندازه گیری دلشوره ی مادرها:
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
آیت الکرسی برثانیه!!



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند… زیرا به پایش… من را بسته بود.. برادرم را … پدرم را… و همه ی زندگیش را… همه راه ها به عشق “مادر” من ختم میشود! مادر من ، عشق من است… میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر …



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم:پاکی قدومش،صفای وجودش،سنگینی سکوتش،نجابت غرورش،بازمزمه کلامش در جذبه محراب ،گستره وسیع جنت بودو من فقط مادر میخواندمش.



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !



اس ام اس روز مادر

Sms Rooze Madar



تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می‌رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابی…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی