وب ناز

طبقه بندی موضوعی

متن و اس ام اس زیبا تبریک روز پدر 94

وبمستر ِِ | دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

اس ام اس خنده دار روز پدر,اس ام اس خنده دار و طنز تبریک روز پدر,اس ام اس سرکاری روز مرد 94,اس ام اس سرکاری روز پدر 94,اس ام اس طنز تبریک روز پدر,اس ام اس طنز تبریک روز پدر 94,اس ام اس هاس باحال تبریک روز,اس ام اس های باحال تبریک روز,جدیدترین پیامک تبریک روز پدر,پیام خنده دار تبریک روز پدر,پیامک تبریک روز پدر,پیامک تبریک روز پدر 94,پیامک طنز تبریک روز پدر

اس ام اس خنده دار روز پدر,اس ام اس خنده دار و طنز تبریک روز پدر,اس ام اس سرکاری روز مرد 94,اس ام اس سرکاری روز پدر 94,اس ام اس طنز تبریک روز پدر,اس ام اس طنز تبریک روز پدر 94,اس ام اس هاس باحال تبریک روز,اس ام اس های باحال تبریک روز,جدیدترین پیامک تبریک روز پدر,پیام خنده دار تبریک روز پدر,پیامک تبریک روز پدر,پیامک تبریک روز پدر 94,پیامک طنز تبریک روز پدر

کاش هیچوقت یادمون نره که
پدرو مادرهای ما برای قد کشیدن ما خیلی جاها کوتاه اومدن !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard


همسر عزیزم یک شاخه گل ، یک دنیا مهربانی ،
به تو که هم گلی و هم مهربانی
روز پدر مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



نزدیک شدن روز پدر چقدر سخته برای پسرک ۸ ساله ای که
برای شادی روح پدرش توی کلاس بین بچه ها نان و خرما پخش کرد
خدایا قلب شکسته اش لایک تو را می خواهد !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدرم پینه‌های دستت حکایت داستانی است عاشقانه٬ صادقانه …
ای تمام زندگیم روزت مبارک…



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



حرف ” مــــــــــــــــرد ” اومد وسط
گفتیم یادت کنیم … !
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



غمگینم
مثل مردی که روز تولد “زنش” افتاده روز مرد



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



“م” مثل “مرد”
میدونم خیلی وقت بود که کسی چیزی رو بهت تبریک نگفته بود
آی داداشی که آلان رو برجک وایسادی و پست میدی روزت مبارک…
آی داداشی که امشب قراره بابا بشی روزت مبارک…
و آی داداشی هایی که لب مرز دارید خدمت می کنید روز شما هم مبارک…
روز پدر و روز مرد رو پیشاپیش به همه مردان سرزمینم تبریک میگم…!



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



سیزده ماه رجب آمد به دنیا مرتضی / مژده ای اهل ولا ، او هست وصی مصطفی
بهر زهرا همسر و باب حسین و حسن است / فاتح خیبر، شفیع مومنین روز جزا
میلاد امام علی (ع) بر شما مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



شک ندارم که بهشت در دستان تو هم جاریست ای پــــــدر …



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم
که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم
پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم . . .



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



دختر است دیگر …
بابایش نباشد ، زمین میخورد !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



روز مرد , روز سبیل , روز اشرف مخلوفات بر همه سبیل داران
و همینطور بر جامعه ذلیل نساء مبارک باد.
باشد که بیش از پیش شاهد آقایی و سروری مردان باشیم !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدرم کارگر است
به مزرعه می آید با آخرین ستاره از آسمان صبح
و باز می گردد با اولین ستاره در آسمان شب
پدرم خورشید است !



اس ام اس روز پدر

Sms Rooze Mard



ممکن است شاهزاده ام را پیدا کنم اما …
اما پدرم همیشه پادشاه من میماند !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم
نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
روز مرد مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



گفتم ز چه کعبه را به عالم شرف است
وان خانه مطاف اهل دل صف به صف است
گفتا که گهر مایۀ ارج صدف است
این عاصمه زادگاه میر نجف است



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر یعنی
هرچه باشد روزهایت سخت
من هستم خیالت تخت
سلامتی همه باباها …



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



خودش خدا نیست اما در چشمانش خدا را می بینم
پـــــــــــدرم را می گویم !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدرم تو معبد نوازشات
سجده های شکرمو جا میارم
غربت نگاه بارون زده امو
به طلوع دستای تو میسپارم
پدرعزیزم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . . .
روزت مبارک باد



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



سلامتی پدرم که مهربانی هایش بغض های زیادی از گلویم وا کرد
و نامهربانی هایم بغض های زیادی بر گلویش گذاشت !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



کاش بدونی برکت دعای تو ، تکیه گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من ، به خزون زندگی رسیدنه
پدر عزیزم روزت مبارک …



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،
بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید
روز پدر مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



میخواهم برگردم به روزایی که بالاترین نقطه ى زمین ، شونه های پدرم بود !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﻨﺪ “ﭘﺪﺭﺕ” ﺭﺍ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﮐﻦ ؛ ﻫﺮﭼﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻢ !
ﻧﻮشتم ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺟﻤﻠﻪ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺩﻓﺘﺮ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺮﮒ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ.
ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﺪﺍﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻣﺖ …



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،
آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.
پدر عزیزم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد
سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد
لبی که زمزمه درد می کند شب و روز
به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد
پدرم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



مهربان ترین بابای دنیا
صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر خوبم به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم،
به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند
و در روز پدر هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور
خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی،
به مناسبت روز پدر تقدیمت می کنم



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



وای روز مادر و روز پدر / جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم / زن دهد جوراب در روز پدر
تازه پول دومی را هم زمن / می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم / از النگو هست قدری بیشتر !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ای شبنم عشقت که زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ های قلبم نشست.
بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم
و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم .
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ز گلشن هستی چو خدا دانه ی ما کاشت
بر ریشه ی ما آب،پدر مایه پدر بود
در باغ وجود آفت و نقصان وملالست
در دفع هم آرایه و پیرایه پدر بود
پدرم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،
اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر عزیزتر از جانم
فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم
و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد
و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر عزیزم زندگی کن و لبخند بزن به خاطر من که با لبخند تو زنده ام
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم
دلم را به تو بهترین امینم سپردم
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر دستات برام گهواره بودن
چشات مثل چراغ خــونه من
بجزء تو از همـــه دنیا بریدم
کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
پدرم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر جان، تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری
امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر ماه، تو را دوست دارم،
تو را که زاده فصل سبز انتظاری.
تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق هدیه میکند
عزیزم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر مهربان و فداکارم
هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی،
خواهی دانست که چقدر دوستت دارم.
روز پدر را به تو یگانه حامی و پشتیبانم تبریک میگویم.



اس ام اس تبریک روز مرد

Sms Rooze Mard



توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به همسر عزیزم ، روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



تندیس جاودانه ایثار پدر جان
ما همه نیک می دانیم که هر چه داریم از تو داریم
و هر چه ما به دست آورده ایم همه آن چیزهایی است که تو به آنها نرسیده ای
و به خاطر ما از آنها گذشته ای و هیچ وقت به رویمان نیاورده ای
پدر جان فقط می توانیم بگوییم سپاس سپاس برای این همه گذشت و ایثار
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر نازنینم
تو گرانمایه ترین تصویری
من اگر قاب تو باشم کافی است
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر خوبم
زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش
همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسفر زندگی ام
سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد
به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت
خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را
با تمام وجودم دوستت دارم
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر جان
تو به من آموختی که ساده زیستن زیبا است
و من پنداشتم ساده نوشتن هم همچون ساده زیستن زیباست
این بهانه ای شد که بگویم بی نهایت دوستت دارم
در روز پدر خداوند را با ناب ترین نیایش ها شاکرم و عاشقانه قلبم را تقدیمت میکنم



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



مهربانم زیباترین نقش زندگی ام با تو و عشق تو، رقم خورد.
یگانه تکیه گاهم ، عاشقانه دوستت دارم.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



دلبندم خوشبختی ما بی شک لطف خدا و ایثارگریهای توست.
سالم وتندرست باشی. روز پدر مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم، از وقتی شریک زندگی ام شده ای، هر روز بیشتر از دیرروز دوستت دارم
وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است.



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



یادت در اندیشه من، نامت در قلب من،
بودن در کنارت آرزوی همیشگی من است.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم ورودت به قلبم زیباترین و شیرین ترین حادثه زندگی ام بود.
تو را دوست دارم و امیدوارم روزگار همیشه به کامت شیرین و گوارا باشد
روز میلاد علی (ع) روز پدر را تبریک میگویم.



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم اگه یه دنیایی هست که تو براش یه آدمی،
بدون یه آدم هم هست که تو براش یه دنیایی
تو را با جان و دل دوست دارم
روز پدر مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard

پدر جان، تو را از جان و دل دوست میداریم
و از خدای مهربان برایت طول عمر با عزت خواستارم.
بر دستان پر مهرت بوسه میزنیم و روز پدر را تبریک میگوییم.



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



وقتی حضورت معنای زندگیم شد
آنقدر عاشقت شدم که لحظه ها را به شوق دیدنت سپری میکنم
با تو بودن برایم از هر بهاری شکوفاتر است
همیشه خندان بمانی،
روز پدر را با تمام وجودم تبریک میگویم



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر عزیزم
زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش
همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر جان
سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد
به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت
خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را
با تمام وجودم دوستت دارم
روزت مبارک



اس ام اس تبریک روز پدر

Sms Rooze Mard



تندیس جاودانه ایثار و فداکاری، پدر نازنینم
به کمال روح انسان، به حیات جسم و حیوان، به تمام دنیا،
به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان،
به خدای جسم و روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



همسر عزیزم
همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم.
روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش .
روزت مبارک
از صمیم قلب دوستت دارم . . .



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پدر ، نام تو تکیه گاه من است .
روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم . . .



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



کاش بدونی برکت دعای تو
تکیه گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من
به خزون زندگی رسیدنه
پدرعزیزم روزت مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



اینکه از جیب پدر بچه او با خبر است
اینکه زن درک کند شوهر او در بدر است
اینکه احساس کند وضع چقدر خر تو خر است !
بهترین هدیه روز پدر است !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



دایم ز ولایت علی خواهم گفت
چون روح قدس ناد علی خواهم گفت
تا روح شود غمی که بر جان منست
کل هم و غم سینجلی خواهم گفت



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



هشدار به مردان
به زودی مردان چینی با توقع ناچیز،
کم اشتها،و کارکرد ۲۴ ساعته، بدون مادر و خواهرو قوم و خویش،
با عمری اندک و قابل تغییر به صورت دلخواه
در هر زمان و بدون نیاز به هدیه روز مرد وارد کشور میشوند !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



به علت زن ذلیلی مردهای این دوره و داشتن خاصیت زنانه ی اکثر مردها
و کمبود یا نبود مردهایی مثل حشمت فردوس امسال روز مرد مجدداً روز زن اعلام شد
بزن کف قشنگه رو به افتخار خودمون
دوباره روزمون مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ولادت مولود کعبه فاتح خیبر و روز پدر بر همه پدران زحمتکش مبارک
( اتحادیه صنف جوراب فروشان !)



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



تاراج دل به تیـــــغ دو ابروی دلبر است
مستی قلب عاشقم از جام کوثر است
بر سر در بهشت خدا حک شده چنین
بختش بلند هر که گرفتار حیدر است



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



روز ما موجودات زیبا،دوست داشتنی،حساس،فذاکار،دلسوز،ازخودگذشته،
دست و دل باز، مدیر،مدبر، لایق و شایسته پاداش
که ۱۰۰ درصد وقتمون صرف خانواده می شه مبارکمون باشه
و اصلا” هم مهم نیست که خانوما بدونن ما چه جواهراتی هستیم
ضمنا” جوراب هم خودمون خریدیم !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین
کن نظر از روی لطف، به تمام پدران
روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس / در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود
شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود / سلطان سخا و کرم و جود، علی بود . . .



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



حق بشارت داده امشب ، زاده بنت الاسد را / خوانده اشهد ، رانده بر لب ، قل هو الله احد را
گل بیارید و بریزید بر قدوم عشق حیدر / آورده آیات ناب و نیک الله الصمد را



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



علی عشق خدا وانبیا بود / علی فرمانروای اتقیا بود
علی نوری که عالم تاب گردید / ز سیمایش خجل مهتاب گردید
ولادت امام علی علیه السلام بر شما مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



بر بلندای فلک ذکر ملائک یا علی / هر که گوید یا علی در روز محشر با علی
ای مسیحی، ای یهودی ، ای مسلمان ، ای فلان / رکن کعبه چلچراغ مسجد الاقصی علی



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی
ولادت حضرت علی (ع)



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
چون که صد آمد نود هم پیش ماست
میلاد امام علی(ع) مبارک باد



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



انواع روش های خودکشی
مرگ موش ، طناب دار ، قرص خواب ، پرش از بلندی ، رفتن ریز قطار !
اما همه ما شوهر کردن را انتخاب کردیم !
مرگی آرام ، مطمئن ، تظمینی ، تدریجی !
روز مرد بر شیر زنان مبارک !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



روز میلاد
مقدس ترین
نجیبترین
باتقواترین
مهربانترین
باگذشت ترین
نورانی ترین
وفادارترین
شیرمرد عالم هستی ، به تک تک مردان که شباهتی به آن نور الهی ندارند
چه ارتباطی داره که هدیه هم میخوان !؟



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



اعتراضیه روز مرد
مرد ، دستگاه خودپرداز پول نیست !
لطفا برای خرید کادو ، خودش را تحت فشار نگذارید!
روز مرد بر همه فرشته های سیبیلو مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



بر مولود کعبه از دل و جان صلوات
تقدیم به ارواح شهیدان صلوات
میلاد امیر مومنان آمده است
بفرست بر آن گوهر تابان صلوات



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



بااینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر میمیرم!
در شهر به هر مغازه رفتم دیدم
جوراب نداشت،بنده بی تقصیرم!



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



روز مرد ، بر شما نامرد مرحترمه مبارک باشه ایشالا !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ضمن سپاس از آقایانی که در روز زن محبت خود را با خرید گل و کادو
و برگزاری شام در رستوران به همسران‌شان نشان دادند
پیشاپیش به اطلاع می‌رسانیم، برای دست‌یابی به اجر اخروی
مخارج روز مرد صرف امور خیریه خواهد شد !
(انجمن بانوان نیکوکار !)



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



ای پدر بوی شقایق می دهی / عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم، گل بهارم، ای پدر / هر چه دارم از تو دارم ای پدر



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



مرد یعنی: یک جهان بیچارگی، یک بلای خانگی.
سایه پر درد سر، یک هیولای دو سر.
یک کویر بی گیاه، زندگی با او تباه.
آسمانی بی فروغ،هر چه میگوید دروغ.
شوره زاری بی علف، عمر زن با او تلف…..
(سازمان حمایت از زنان کادو نگرفته در روز زن!)



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



مرد یعنی کار و کار و کار و کار
یکسره در شیفت های بیشمار
مثل یک چیزی میان منگنه
روز و شب از هر طرف تحت فشار
مرد یعنی سکته ، یعنی سی سی یو
ختم مطلب ، مرد یعنی جان نثار
خلقتش اصلا به این درد بود
تا درآرد روزگار از وی دمار
روز مرد مبارک



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پیشاپیش “روز ملی جوراب”
که در ایران به آن روز “پدر” می گویند مبارک !



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



میدان بلاغت است دیوان علی
کس چون بنهد قدم به میدان علی
هر نکته که بوی عشق می آید از آن
یا زان محمد است یا زان علی



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



پیشاپیش روز مرد
روز روباه مکار
گربه نره
شاهزاده همیشه گدا
پینوکیوی دروغگو
خرس پشمالو
گرگ شکمو
جغد شب بیدار
مزاحم همیشگی زیبای خفته …… مبارک باد
(انجمن زنان کادو نگرفته)



اس ام اس روز مرد

Sms Rooze Mard



مرد باید:
خشن باشه،خفن باشه،
سبیل داشته باشه،
اخلاقش مثل سگ باشه،
تف کنه اندازه یک بشقاب،
زیر بغلش بوی گند بده،
دست بزن داشته باشه،
بوی جورابش فیل و از پا بندازه،
صدای آروقش تا ۱۰ تا خونه انور تر بره و……
حالا مردی یا نه؟
اگه مردی روزت پیشاپیش مبارک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی