وب ناز

طبقه بندی موضوعی

مشاهده تعداد افراد متصل به مودم چگونه است؟

وبمستر ِِ | يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

مشاهده تعداد افراد متصل به مودم چگونه است؟

مشاهده تعداد افراد متصل به مودم چگونه است؟

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای,افراد متصل به وای فای ویندوز,نرم افزار مشاهده افراد متصل به وای فای برای اندروید,قطع اتصال افراد متصل به وای فای,نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس,مشاهده افراد متصل به مودم وایرلس

حتما شما نیز تا به حال با مشکل مصرف غیر عادی حجم اینترنتخود مواجه شده اید ، بار ها اینترنت خود را شارژ کرده اید اما ساعاتی بعد حجم اینترنت شما به پایان می رسد ، ما قصد داریم در این پست ، مشکل مصرف زیاد حجم اینترنت را بررسی و روش های رفع آن را به شما کاربران عزیز آموزش بدهیم.

 

نحوه مشاهده افراد متصل به وای فای اندروید

اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید می توانید برای مشاهده افراد متصل به وای فای از تنظیمات مودم استفاده کنید. برای این کار آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را در مرورگر گوشی خود تایپ کرده و با یوزر نیم و پسورد admin وارد شوید. سپس گزینه connected devices را پیدا کنید تا لیست افراد متصل به وای فای برایتان نمایش داده شود. مراحل انجام کار در قسمت “مشاهده افراد متصل به وای فای کامپیوتر” به طور مفصل توضیح داده شده است.

شما همچنین می توانید برای کنترل افراد متصل به وای فای از اپلیکیشن Fing – Network Tools نیز استفاده کنید. این برنامه یکی از بهترین نرم افزار های اندرویدی طراحی شده در این زمینه است که می تواند هر شبکه ای را اسکن کند و در کمترین زمانی تمامی دستگاه های متصل به آن را پیدا کند.علاوه بر آن شما می توانید به کمک این برنامه سرعت اینترنت خود را تست کنید و مشکلات احتمالا آن را برطرف کنید.

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای

مشاهده افراد متصل به وای فای آیفون

اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید می توانید برای کنترل افراد متصل به وای فای از تنظیمات مودم استفاده کنید. برای این کار آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را در مرورگر گوشی خود تایپ کرده و با یوزر نیم و پسورد admin وارد شوید. سپس گزینه connected devices را پیدا کنید تا لیست افراد متصل به وای فای برایتان نمایش داده شود. مراحل انجام کار در قسمت “مشاهده افراد متصل به وای فای کامپیوتر” به طور مفصل توضیح داده شده است.

علاوه بر آن، شما می توانید برای مشاهده افراد متصل به وای فای آیفون از ورژن iOS اپلیکیشن Fing استفاده کنید. همانطور که در بخش قبل نیز توضیح دادیم این نرم افزار رایگان به سرعت وای فای شما را اسکن می کند و تمامی دستگاه های متصل به آن را به شما نمایش می دهد. علاوه بر آن Fing پورت ها و dns شبکه شما را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل برای برطرف کردن آن اقدام می کند.

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای

مشاهده افراد متصل به وای فای کامپیوتر

شما می توانید برای مشاهده افراد متصل به وای فای کامپیوتر از بخش تنظیمات مودم استفاده کنید. در این قسمت مراحل انجام کار مطابق با مدل مودم شما متفاوت است. در ابتدا آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را در مرورگر خود تایپ کنید تا صفحه تنظیمات مودم برایتان نمایش داده شود. سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور (admin) وارد منوی تنظیمات شوید.

پس از ورود به تنظیمات باید به دنبال یکی از گزینه های attached devices ، connected devices و یا DHCP clients بگردید .همانطور که در تصویر می بینید، در مودم های دی لینک لیست دستگاه های متصل به وای فای در تب Status بخش Wireless قابل مشاهده می باشند.

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای

معرفی و دانلود نرم افزار مشاهده و کنترل افراد متصل به وای فای در ویندوز

یکی دیگر از نرم افزار هایی که در زمینه کنترل افراد متصل به وای فای ارائه شده GlassWire نام دارد. شما می توانید با دانلود و نصب این برنامه بر روی ویندوز، ببینید که چه از وای فای شما استفاده می کند و در صورت اتصال شخص نا شناس به سرعت از آن باخبر شوید. این برنامه بد افزار ها و اپلیکیشن های مخرب را شناسایی کرده می تواند برای حفظ امنیت ، ارتباط شما با آن ها را محدود کند.

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای

آموزش مشاهده افراد متصل به وای فای

منبع : هیواتک

  • وبمستر ِِ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی